Välkommen som gäst i vår övernattningslokal i Brf Myrstacken!

  • Lokalen öppnar med nyckelbrickan (samma som används för tvättstugan) under den tid övernattningslokalen har hyrts. Boende i Myrstacken måste vid behov själv förse hyresgästan med portnyckel för att komma in i trapphuset efter klockan 22 när portkoden stängs av.
  • Ett hyrdygn startar klockan 13 och slutar klockan 11 dagen därpå.
  • Efter klockan 22 ska ljudnivån hållas låg.
  • I anslutning till rummet finns toalett, dusch och bastu. Dessa delas med övriga medlemmar i den mån bastun har bokats.
  • Bastun ingår ej i bokningen men kan användas om den ej har andra bokningar.
  • Det går bra att värma mat i mikron samt nyttja kylskåpet, vattenkokaren och kaffebryggaren för att tillreda enklare måltider.
  • Rökning är inte tillåten i rummet.
  • När du lämnar rummet ska det vara städat (dammsuget och våttorkat) och återställt som du fann det. Rensa även kylskåpet, släng eventuella sopor och plocka in eventuell disk. Se till att fönstren är stängda.
  • Om städningen efter hyrestidens slut inte är fullgod enligt styrelsens besiktning och uppfattning, debiteras 500 kr. Saknas föremål från lokalen kan man debiteras med nyinskaffningspris om styrelsen finner att hyresgästen varit oaktsam. Om något gått sönder måste detta meddelas till styrelsen.
  • Har du frågor om rummet eller fastigheten, fråga först din vän som har bokat och kontakta annars uthyrningsansvarig Cissi Elfvelin eller informationsansvarig Elvira Brandt. Kontaktuppgifter finns i porten.
  • Föreningen ansvarar ej för värdesaker som förvaras i lokalen.

Tack för att du lämnar lokalen så som du vill finna den!


 

 

 

 





Vägg med tavlor och spottlight